ملاقات مدیر کل مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه (سیرداپ) با مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی و رئیس موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی

مدیر کل مرکز توسعه روستایی یکپارچه برای آسیا و اقیانوسیه (سیرداپ) در تاریخ دوم تیرماه سال 1403، در محل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی با مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی و رئیس موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل سیرداپ، ضمن بیان این نکته که "از آخرین بازدید من از ایران تغییرات بسیار زیادی را در ایران دیدم و این نشان از توسعه کشور ایران طی ده سال گذشته دارد بر همکاری بیش از پیش سیرداپ با جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند. همچنین مدیرکل سیرداپ با توجه به پیشنهاد سیرداپ به مجمع عمومی سازمان ملل برای تعیین ششم جولای به عنوان روز جهانی توسعه روستایی، درخواست حمایت ایران و وزارت امور خارجه برای تعیین این روز بین‌المللی را در سازمان ملل داشتند.

فتحی مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی ضمن تشکر از مدیر کل سیرداپ در دوره‌های مسئولیت ایشان تقاضای استفاده از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله پست‌های کلیدی سیرداپ، با توجه به ظرفیت‌های آبزی‌پروری و همچنین تجربیات توسعه روستایی به ویژه در حوزه زنان و جوانان روستایی را داشتند.

کیانی راد رئیس موسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی نیز ضمن تاکید بر این نکته که "جمهوری اسلامی ایران از تمام ظرفیت‌های سیرداپ برای به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه کشورهای عضو استفاده می‌نماید"، اعلام آمادگی نمودند تا سیرداپ و جمهوری اسلامی ایران پروژه‌های مشترک را اجرایی نمایند.

     
     
 
تاریخ:
1403/04/02
تعداد بازدید:
192
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ثبت نام دریافت تازه های نشر
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه پژوهش های برنامه ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی می باشد
Powered by DorsaPortal